Firmu tvoří tým odborníků, kteří strávili celý život v hotelnictví a gastronomii a mají zkušenosti s vedením podniků v Evropě a v Asii. Tým profesionálů, kteří jsou zapáleni pro svoji práci a nyní své know-how předávají dalším. Pozvedávají, pomáhají, předělávají, modernizují, napravují nefunkční procesy, dodávají živou vodu a novou energii…

Facebook

„Obracejí se na nás podniky, které nemají nástroje na to, jak v této době dál fungovat, ale i takové, které jsou teprve před otevřením a potřebují dobře nastavit svůj chod. Zprvu se na nás obracely subjekty, které žádaly o podporu v řešení různých specifických problémů. Ne výjimečně nás klient kontaktoval s potřebou najít vhodného zaměstnance na konkrétní pozici. Aniž by přitom věděl, že problematika jeho provozu je výrazně hlubší. Stávajícím i dosud neotevřeným hotelovým a gastro podnikům zajišťujeme konzultační činnosti, hloubkový audit, návrh řešení a možností, jak pozvednout provozy a následně samotnou implementaci. Ke každému podniku přistupujeme individuálně a součástí služeb jsou i nejmodernější trendy, které oboru vládnou,” říká jednatel firmy Marek Holer, který se v oboru pohybuje celý svůj život. Začínal jako číšník, na několika pozicích včetně manažerských prošel několika pražskými prestižními restauracemi a v dnešní době provozuje několik podniků v Peci pod Sněžkou - hotel Hvězda, hotel Krokus, restauraci Deli Post či chatu Lesovna.

Firmu založil v roce 2014, poté, co pozvedl Hotel Jalta v Praze 1. „S bývalou obchodní partnerkou jsem vedl gastro úsek hotelu Jalta na Václavském náměstí, kde bylo zapotřebí vyřešit generální management provozu. Majitel hotelu po mě hodil klíče a dal mi volnou ruku. Chtěl, aby podnik fungoval a nemusel se s ním trápit. Stanovili jsme si čísla, kterých chceme dosáhnout, a výsledek předčil veškerá očekávání. Během čtyř let jsem dosáhl navýšení v tržbách o devadesát procent a v ziskovosti o osmdesát procent, popisuje. Následně se s poptávkami na uzdravení bolístek dalších zařízení roztrhl pytel a dosud firma pomohla 34 podnikům napříč odvětvím v celé republice. „Co je nefunkční, jsme schopni velmi rychle napravit. Někdy se majitelům a provozovatelům do změn nechce, nové občas vnímají jako horší, ale když nám důvěřují a naslouchají, začnou se věci rychle k lepšímu obracet,” říká Holer.

Odborníci z Ultimate Hospitality se každému podniku věnují individuálně a na základě vlastních mnohaletých zkušeností pomáhají se specifickými potřebami. Hotelnictví, gastronomii, wellness, designem… Služby Ultimate-Hospitality zahrnují také headhunting, doplnění vhodných zaměstnanců do pracovního týmu, vyladění kuchyně pod dohledem šéfkuchaře, vhodné nastavení marketingu a prezentace podniku navenek, obchodní uchopení provozu… „Nastavujeme správné kroky provozu i ekonomickou stránku podniku. Ke každému přistupujeme podle konkrétních potřeb. Spousta podniků, které si nás najímají, dělají zbytečně příliš mnoho kroků, ale neefektivních, které stojí mnoho peněz. Provoz málo vydělává a všichni jsou nespokojeni,” popisuje Iva Nešvarová z Ultimate Hospitality, která má dlouholeté zkušenosti například v hotelovém IT, systémových nastavení, financích a revenue managementu.

Redakce FFN a www.ultimate-hospitality.cz