Propagační kampaň představuje Slovinsko jako top destinaci pro aktivní zážitky. Hlavní poselství Všechno je v naší přírodě chytře hraje na dvojí význam příroda, odkazující jak na krajinu, tak na charakter národa.

Facebook

Ředitel STB Ing. Maja Pak při této příležitosti poznamenala: „Propagační kampaň, která sdružuje naše sportovní hrdiny a krásné snímky naší přírody není jen propagací naší země jako turistické destinace, ale také jako místa, kde sport, zdravý životní styl a udržitelné hodnoty jsou hluboce zakořeněny, jsme si jisti, že tato kampaň inspiruje mnoho návštěvníků z celého světa a pozve je k objevování a prožívání Slovinska zcela novým způsobem.“

Franjo Bobinac, Olympijský výbor Slovinska, Asociace sportovních federací, vyjádřil svůj obdiv kampani: „Tato kampaň je výjimečná nejen proto, že obsahuje 10 úžasných míst a 20 vynikajících sportovců, ale také proto, že krásně propojuje podstatu našich sportovců s dechberoucí příroda Slovinska Kreativci vytvořili působivý příběh, který zachycuje ducha slovinského sportu a krásu naší země, abychom parafrázovali slavnou větu z Casablancy: Toto je nejen začátek, ale také pokračování krásného přátelství mezi slovinským cestovním ruchem a slovinským sportem. Paris, jedeme!“

Propagační kampaň, která obsahuje vysoce kvalitní vizuály a videa z 10 ikonických slovinských lokalit, jako je Otočec a Dolenjska, Bled a Alpy, údolí Soča, Ptuj, Piran a pobřeží, jeskyně Postojna a Lublaň, také upozorňuje na více než dvacet špičkových sportovců, mezi něž patří Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek a házenkářské družstvo žen. Slouží jako brána k objevování celé řady slovinských atrakcí prostřednictvím různých komunikačních kanálů Slovinského turistického sdružení. Působivé vizuály doprovází soundtrack od slovinského hudebníka DJ Umka

Redakce FFN a www.slovenia.info